Pencinta Biru ! :)

cinta manusia-mati, cinta dunia-binasa, cinta rasul-sejati, cinta Illahi-ABADI.

ada jodoh tak ke mana 17:37


firstly, selamat berpuasa lah to all muslims.
sekarang nak.. emm.. tulis.. emm.. pasal..
lepas sahur ni susah pulak otak nak pikir.. :P
macam ni, disebabkan baru lepas baca novel 
"baju melayu hijau serindit" kadang- kadang aku terfikir betul ke ada kebetulan macam jalan cerita dalam novel tu..
sangat sweet.. memang sangat tergambar "ada jodoh tak ke mana".
memang pandailah syud tulis novel tu..
banyak jugak aku dengar bercinta gila2 sampai "lautan api sanggup ku renangi demi cinta padamu".. tapi last2 kahwin ngan orang lain. apa dapat badan melecur2. (imaginasi aku, berenang dalam laut api). tapi ada pulak yang tak nak bercinta and last-last kahwin ngan orang tak sekufu.. sebab tk kenal ngn orang yang dikahwini tu.. and divorced..
tup tup, aku terfikir lah pulak, macam mane lah jodoh aku nanti kan. entah2 tak de jodoh. haha. haish , nauzubillah..
baru umur 9blas lah aisyah. bukan ape kite kene fikir masa depan nanti macam mana kan. :)
disini saya ingin mengatakan dengan rendah hati, seyes~
saya single sekarang and i love being it!
bukan tujuan berbangga diri atau "wei , aku single wey.. cepatlah aku tengah kosong, kosong, kosong ni."
tak ea. cume nak cakap la. 
"kalau suka tak semestinya bercinta,
kalau bercinta tak semestinya ada jodoh,
kalau ada jodoh takkan ke mana jua"
(copy ayat atas sebenarnya)
dulu pun saya pernah bercinta atau bahasa budak sekarang "kapel".
(saya bukan budak sekarang :P) saye teralfa. saya manusia biasa jugak macam korang, bukan susah untuk berubah.. cume perlu mulakan sahaja..
bila banding masa kapel n single sekarang ni.. fuhhh~ 
banyak sangat kelebihannya sekarang.. seyes la wa cakap ni..
1.JIMAT kedit..
2.bole tido malam tanpa diganggu.
3.bole buat keje tanpa balas2 mesej senyum sorang2.
3.feel free (tak de orang nak warn aku, soh setia n whatever)
4.tak yah nak jaga hati sesape(member tu opkos la, i mean bf/gf)
5.tak de la sakit hati rindu o ape2 yang sewaktu dengan nya..
6.orang hormat tau. :)
7.tak salurkan saham@dosa kepada mak ayah kite. :D
SAYANG MAK AYAH kan? :)
so lets be single and bercinta lepas nikah.. 
(ni je yang sempat difikirkan)
p/s : kalau rasa boring sebab fon salu "bisu" mesej la member pompuan tk pon mummy2 u all. hehe.. nak mesej ngan laki gak??
daddy kan ad~ :)